BİR NEFESÇİK SULHA HASRET KALMIŞIM / Hüseyin KÜÇÜKKÜRTÜL












Kendimi bileli aynı yaştayım
Gâhi şadım, gâhi kanlı yaştayım


Kararım yok gönlüm neye bağlasam
Gâhi dünya, gah mana dolaştayım


Bir tek benim beni meşgul eyleyen
Gâhi canla, gâhi cinle uğraştayım


Çok yol tepikledim zerre zarın içinde
Gâhi sonda gâhi ta en baştayım


Aziz miyim, sefih miyim, nasıl bileyim? 
Gâhi yerde gâhi tac-ı baştayım


Bir nefesçik sulha hasret kalmışım
Gâhi birle, gâhi binle savaştayım.

  

***
KORKUM AĞIR BASIYOR





- yeğenim Nurgül’e-






Gözlerin kapalı, içerikli bir şarkıyı
Dinlersin ya hani
Senin zevk aldığın türden
Öyle dinliyorum annemi
İyi cinsten bir zevk alıyorum
Beşikteyim

Bir adım ki atıp atmamakta tereddüt
Var içimde
Kazanıp kazanmama nevinden
İki ayağım ayrı ayrı seğirmekte
Ne gel diyen var ne git diyen
Eşikteyim

Yıldızlı yıldızsız herhangi bir gece
Ağaç dalındayım
Yarasa uykusu cinsinden
Bir alıp bir vermekteyim.
Bir mektupla aynı kanıda
İlişikteyim


2 yorum:

  1. Yolda yürümek suretiyle kendini dolduran kalemler; yoldaki kalemler mi?

    YanıtlaSil
  2. Yüreğinize sağlık çok güzel olmuş hocam

    YanıtlaSil