GÖLGELER/ Muhammed Taha DURDU







Her zaman benim yanımdasın,
Hep benim yaptığımı yaparsın.
Hava kararınca niye benden kaçarsın,
Hani yağmur yağar sonra güneş doğar gökkuşağı çıkar,
Sen de benden çıkarsın, gece kaçarsın.
Pencerelerde seni ararım
Sabah çıkarsın benimle koşarsın.

***

DÖRTBİR CİHAN



Adım çıksa dört bir cihana şair diye
Durgun sular duracak güneş bana göz kırpacak
Dünya dönmeyi bırakacak beni dinleyecek.
Ay kararmayı bırakıp aklanacak
Yıldızlar üstüme parıldayacak
Bulutlar ne yapsın? 
Yağdıracak yağmuru yağdıracak yağmuru
Benim şiirimi dinlemek için bütün gün
Gökler yere eğilecek yer de göklere
Denizler de ortada durgun durgun bana bakacak
Dört bir cihan işini bırakacak beni dinleyecek beni dinleyecek
Bulutlar, durgun sular, güneş ve dünyalılar
Şiirimi dinleyecek doymayacak, dinleyecek 

Cahit Zarifoğlu Okulu
3. Sınıf Öğrencisi

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Gönlüne bereket Muhammed Taha. Kendisi küçük gönlü büyük Muhammed Taha, gönlünden öpüyor, senden yeni şiirler bekliyoruz.

    YanıtlaSil