HOCAM/Tayyip ATMACA

Tayyip Atmaca'dan 
"Âşık Zâyî'nin MUHTEREM HOCAM" şiirine nazire.








Ne yorum yazayın şaşırdım kaldım
Dükkandaki geçen günlere daldım
Koltuğa oturup şöyle kaykaldım
Kavurur sinemi küllerin Hocam

Uzaktan uzağa selam verirler
Sümbül koyup kevenleri dererler
Altımıza elyaf minder sererler
Kıymeti bilinir ellerin Hocam

Söz ağzıma geldi demesem olmaz
İhvanlardan biri hesaba almaz
Bahri olmayanlar denize dalmaz
Karga bilmez kadrin güllerin Hocam

Ne deyim de ne söyleyim halimi
Şaştım kimle edem gönül talimi
Herkes olmuş ken'kendinin âlimi
Halden okumayı bellerim Hocam

Atmaca ruhuyla kendin getirdi
Göz ucuyla hoş geldin de yeterdi
Nerde olsa bir ocakta tüterdi
Kaldım arasında küllerin Hocam.


5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Deli taylar dolaşır mı kanında
    Kimler gitti kimler kaldı yanında
    Pişin pişti biz çiğ kaldık sonunda
    Sinemde kebabı yellerim Hocam

    YanıtlaSil