MARAŞ SANA GELDİM/Salih KURTULMUŞ










Herkes beni sende tanır sanırdım
Unuttun mu beni ne oldu Maraş
Senin hasretinle ben kıvranırdım
Unuttun mu beni ne oldu Maraş

Tekke'den çarşına endim geçende
O eski aşkları bulmadım sende
İştahlarmı söndü noldu bu demde
Unuttun mu beni ne oldu Maraş

Kaldırımda durdum vurdum çınara
Bön bön bana baktı garip fukara
Tanıdın mı diye sordum dağlara
Unuttun mu beni ne oldu Maraş

SALİH'im sinemde hasretin çektim
hani geldiğimde sen gülecektin
Burda garip gibi boynumu büktüm
Unuttun mu beni ne oldu Maraş..

***

YANARIM OY!














Bir elimde çay aklımda sen
Karışık düşleri görenim oy
Neler gelmez aklıma bir bilsen
Gelince yaramı saranım oy

İzbedir yüreğim dumandır başım
Hayal kurrum onla olur savaşım
Rüyamda kardelen çattı mı kaşın
Göğsüne kibritler vuranım oy

O çekik gözleri masum duruşu
Üzülürse olur kurşun vuruşu
Boynunu büküpte halim soruşu
Dermansız yaramı saranım oy

SALİH’in reyhalar katıp çayına
Gözümün içine bakar boyuna
Gel ey aşk kalkma benle oyuna
Yarama merhemsin yaranım oy
Gelip gidip aklım yoranım oy

1 yorum: